Sunday, July 6, 2014

Atentie! Vaci.

Radu

In Georgia vacile stau ca vaca in drum, la propriu. Ele si-au castigat libertatea si fac ce vor. Dar cel mai mult le place sa stea pe sosele. Traficul in tara asta e ca un vis urat. E ca si cum ai lua niste oameni de pe strada, de preferat fara permis, i-ai sui in masini puternice, apoi ai lua cateva turme de vaci si i-ai pune pe toti pe drumuri cu gropi. Georgienii conduc ca niste idioti si par sa nu puna prea mult pret pe viata lor. Am vazut aici depasiri de domeniul SF-urilor. Tu ca motocilist nu existi. Ei depasesc si tu trebuie sa le faci loc. Daca mergi prea incet te depasesc toti, inclusiv vacile. Daca mergi prea repede te trezesti cu vreun dobitoc pe contrasens, sau, mai rau, cu o dobitoaca, adica o vaca. Gerogienii par sa nu suporte sa aiba pe cineva in fata lor. Chiar si cand sunt primii, ceva tot nu e bine.














La iesirea din Batumi l-am intalnit pe James, care e din Estonia. De aici si numele. El merge singur, calare pe un BMW XChallenge. James tocmai se intoarce din Caucazul de Nord, de pe offroad-ul pe care vrem noi sa mergem. Il intreb daca e ok cu pasager. Zice ca da, dar incet. Si mai zice ca prin zona aia oamenilor le place sa bea si ca fiecare are in curte unul sau doi ciobanesti caucazieni si ca uneori uita sa inchida poarta la gospodarie, asa ca atentie la motociclisti! Ne uram toate cele si ne vedem de drum.



Aici am hranit cainele asta cu o merdenea georgiana si tare i-a mai placut.




In drum spre Mestia am intalnit pe acesti romani care ne-au urmarit ceva vreme cu convoiul lor. Am simtit ca e ceva in neregula, ca orice georgian normal la cap ne-ar fi depasit. Ei sunt intr-o misiune a Uniunii Europene prin Caucaz.










In Mestia am baut chacha (tzuica de-a lor) pe veranda unui guest house cu doi ucrainieni. I-am bagat sub masa, apoi ne-am culcat.










No comments:

Post a Comment